Sabahları güne nasıl başlarsanız öyle devam eder derler,

5 Jun

Sabah güne nasıl başlarsanız öyle devam eder derler, bu rejim içinde geçerli. Şayet formda kalmak yada forma girmek istiyorsanız sabah yediğiniz ilk öğün tüm gün yiyeceklerinizin göstergesidir. Kahvaltınızı sağlıklı yapın ki metabolizmanız güne iyi başlasın.
Kaçta kalkarsanız kalkın sabah kahvaltı sı çok değerlidir. Atladığınız takdirde abur cubur şeyler yemeye başlarsınız. Gün boyunca bu dengesiz beslenme devam eder ve kilo almanız kaçınılmaz olur. diyet yaparken kahvaltının değeri çok büyük. Örneğin hiç vaktiniz yok kahvaltı yapmaya, en hızlı şekilde halletmeniz lazım kahvaltı işini. İşte size en ideal kahvaltı örneği;
İki dilim ekmek arasına 4-5-6-7 zeytin yada krem zeytin sürün, üstüne ekmeği kaplayacak şekilde fakat çok kalın olmamak şartıyla beyaz peynir koyun, yağlı yağsız fark etmez yeter ki kaşar peyniri olmasın. Üzerine 4 ceviz tanesini serpiştirin. Kekik severseniz biraz da kekik serpin. Sonra orta boy kırmızı biberi yarısını bölün ve ekmek diliminin arasına koyun. Ayrıca ekmek dilimleri de çok kalın olmasın. Güzel sıkma taze bir meyve suyu mesela kayısı suyu da eklediğinizde günün en kaliteli öğünü bu olacaktır.
Bu sentez sizi öğlene kadar tok tutacak kadar güçlüdür. Öğlene kadar aç kalın demiyoruz, ama kahvaltıyı ihmal etmemek için size en hızlı ve en vitaminli mini kahvaltı şeklini söyledik. Deneyin, ne kadar iyi bir kahvaltı şekli olduğunu göreceksiniz.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: